Nasrettin Hoca Karpuzu Nasıl Severmiş?

Nasrettin Hoca bir gün pazardan karpuz almış. Eve gelmiş, karpuzu kesmiş ve yemeye başlamış. Eşi sormuş: "Hocam, karpuzu tuzlu mu yiyorsun, şekerli mi?"
Hoca cevap vermiş: "Ben karpuzu en çok komşularımla yerken severim!"
Eşi şaşkınlıkla: "Nasıl yani?"
Hoca: "Sen bir karpuz alırsın, iki kişi yersiniz. Ama komşun da bir karpuz alıp getirirse, dört kişi oluruz ve iki karpuz yeriz. Hesap ortada!".
👍 Beğen (0) 👎 Beğenme (0) Favorilere Ekle (0) ⚠️ Şikayet
❤️ 0 beğeni 💬 0 yorum 👁️ 27 görüntülenme

Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapın veya kayıt olun.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!