"Seni çok özledim demek istiyorum"
Cümlede en çokta çok kelimesi az kalıyor.
"Sen de beni çok özle" demek istiyorum bu kez de çok kelimesi çok olur diye korkuyorum. Söyleyince çok oluyorum susunca da çok ölüyorum...
"Seni çok özledim demek istiyorum"
❤️ 0 beğeni
💬 1 yorum
👁️ 202 görüntülenme
×
❮
❯
Yorumlar (1)
Yorum yapmak için giriş yapın veya kayıt olun.