"Seni çok özledim demek istiyorum"

"Seni çok özledim demek istiyorum"
Cümlede en çokta çok kelimesi az kalıyor.
"Sen de beni çok özle" demek istiyorum bu kez de çok kelimesi çok olur diye korkuyorum. Söyleyince çok oluyorum susunca da çok ölüyorum...
👍 Beğen (0) 👎 Beğenme (0) Favorilere Ekle (0) ⚠️ Şikayet
❤️ 0 beğeni 💬 1 yorum 👁️ 202 görüntülenme

Yorumlar (1)

Yorum yapmak için giriş yapın veya kayıt olun.

elifdemir
elifdemir 24.06.2026 12:14
vay canına çok güzel bir şiir