Gecenin karanlığında, gökyüzüne baktım,
Bir yıldız kaydı, dilek tuttum.
Dedim ki, umutlarım kaybolmasın,
Sevdiklerim hep yanımda olsun.
O kadar parlak, o kadar hızlıydı ki,
Bir anlık ışığı, tüm geceyi aydınlattı.
Dileklerin, yıldızlarla birlikte
Sonsuzluğa uçtuğuna inandım.
Yıldız Kayması
❤️ 0 beğeni
💬 0 yorum
👁️ 40 görüntülenme
×
❮
❯
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapın veya kayıt olun.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!