Nasrettin Hoca bir gün pazardan karpuz almış. Eve gelmiş, karpuzu kesmiş ve yemeye başlamış. Eşi sormuş: "Hocam, karpuzu tuzlu mu yiyorsun, şekerli mi?"
Hoca cevap vermiş: "Ben karpuzu en çok komşularımla yerken severim!"
Eşi şaşkınlıkla: "Nasıl yani?"
Hoca: "Sen bir karpuz alırsın, iki kişi yersiniz. Ama komşun da bir karpuz alıp getirirse, dört kişi oluruz ve iki karpuz yeriz. Hesap ortada!".
Nasrettin Hoca Karpuzu Nasıl Severmiş?
❤️ 0 beğeni
💬 0 yorum
👁️ 26 görüntülenme
×
❮
❯
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapın veya kayıt olun.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!